Call Center Manager

Job description:Responsible for „Call center“ departmentsMain responsibilities: Plan, organize and coordinate activities in the „Call center“ department Organize and coordinate the conduct and process of incoming and outgoing calls. Ensuring the department rules are followed Prepare references and reports for the activity of the department Responsible for the selection, building and growing the team Organize and conduct trainings for employees Continuously identify and implements...

Юрисконсулт Съдебни вземания

Търсите ли следващо професионално предизвикателство?Искате ли да работите в компания, развиваща се на българския и международния пазар?Желаете ли да бъдете част от сплотен екип, на който да можете да разчитате?Споделяте ли ценностите: Екипност; Доверие; Професионализъм?Ако отговорът е Да, сега имате прекрасна възможност да се присъедините към нашия екип на позиция: Юрисконсулт Съдебни вземания Отговорности на длъжността: Предприема процедура по съдебно събиране на вземания по отношение на...

Оператор кол център

* Търсите ли доказано добър и надежден работодател?* Нуждаете ли се от ново професионално предизвикателство?* А обичате ли да говорите по телефона?Ако отговорът Ви е „Да“, сега имате прекрасна възможност да се присъедините към нашия екип на позиция: Оператор кол център - събиране на просрочени задължения Какви ще бъдат Вашите задължения: Управляване на портфейл от клиенти със забавени плащания по отпуснати кредити Комуникиране с клиентите чрез изходящи и входящи телефонни обаждания -...

Агенция за контрол на просрочени задължения “ (АКПЗ) АД Ви информира, че се извършват обаждания и се разпращат фалшиви електронни съобщения по Viber от името и/или с логото на дружеството ни. В съобщенията/обажданията се уведомява, че клиентът има задължения и трябва да заплати определена сума за погасяването му. Тези съобщения представляват измамна схема, в която се използwа името на дружеството ни с цел неправомерно събиране на задължения. Като подател на съобщенията се визуализира нашето лого и част от името на АКПЗ. Viber съобщения от АКПЗ се изпращат единствено от официалния бизнес акаунт на Дружеството в съответното приложение.

Молим клиентите ни да имат предвид, че „Агенция за контрол на просрочени задължения “ (АКПЗ) АД не изпраща съобщения от такъв телефон - 0876 25 25 25. Ако имате съмнения, че сте получили съобщение или обаждане от лице, което се представя за наш служител, а не е, може да се свържете с нас на следните телефони: 0700 200 27; 02 444 10 10 или имейл адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите., за да Ви потвърдим, че имате задължение към нас, както и да Ви укажем начините за плащане.

Молим всички наши клиенти, които са получили подобни съобщения или обаждания, да ни информират своевременно и да ни съдействат като ни предоставят данни и информация за получените от тях нерегламентирани съобщения.

Бихме искали да Ви уведомим, че са предприети всички законови действия и мерки, като са сезирани компетентните държавни органи, с цел защита на правата и интересите ни върху регистрираната търговската марка, имиджа и репутацията на Дружеството, защото „АГЕНЦИЯ ЗА КОНТРОЛ НА ПРОСРОЧЕНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ“ АД е компания с висок етичен стандарт, която високо цени клиентите си и има за цел да бъде техен коректен партньор.