- Отнасяме се равностойно към всеки клиент, без значение от пол, етнос, религиозна принадлежност, възраст, социален статус, сексуална ориентация, образование и здравословно състояние.
- Провеждаме разговорите и срещите си с уважение към личността и положението на клиента и запазваме добрия тон, независимо от обстоятелствата.
- В разговорите и срещите си с клиента, ние сме представители на Компанията и защитаваме доброто име и репутацията й на коректен партньор.
- Не предприемаме действия, които биха накърнили достойнството на клиента и неговото семейство.
- Не използваме оскърбителен език към клиента, не отправяме заплахи.
- Държим се професионално в отношенията си с клиента, използваме речник, присъщ на спецализирана Компания за събиране на вземания.
- При разговор с трети лица, не разкриваме лична информация по отношение на Компанията и клиентите.
- Настоящите етични норми важат при изходящи и входящи телефонни разговори, срещи с клиенти и във всички работни и извънработни ситуации, свързани с процеса по събиране на задължения в Компанията.